Грати в League of Legends набагато приємніше, коли у тебе в команді, та й серед суперників, гравці, які намагаються грати якнайкраще. Це можуть бути як корисні повідомлення та сигнали, так і координація для захоплення об’єктів чи навіть шалені, але результативні ігрові моменти.

А от найгірше — це коли хтось навмисно псує гру: свідомо програє, заважає команді або просто бігає по карті «по приколу». І справа не лише у втрачених LP — це ще й марнування вашого часу. Чесно кажучи, це просто дратує.

Ми вже зробили кілька кроків у цьому напрямку: Vanguard автоматично виявляє читерів, оновлено систему “Честі”, а також запроваджено поверння LP, якщо гру зіпсував користувач шахрайського програмного забезпечення. Але ми знаємо, що можемо зробити більше. Тому ми покращуємо систему виявлення шкідливої поведінки, щоб ефективншіе знаходити та карати тих, хто хоче зіпсувати гру іншим і змарнувати ваш час.

Сьогодні ми розкажемо, чого очікуємо від нової системи, як працює те, що вже впроваджено, і на чому ми зосереджуємось далі. Загалом, це фундамент для кращого ігрового досвіду — такого, де гравці, які роблять League of Legends кращою, отримують визнання, а ті, хто заважає — більше не зможуть псувати гру.

Почнімо.

25.09 – Improved Detection

Разом з наступним оновленням ми інтегруємо суттєві покращення системи виявлення шкідливої поведінки. Вони стосуються читерів та гравців, що навмисно псують гру, яким з часом вдалося покращити свої навички маскування, а от наші системи не встигли за ними. Це вже давно болюча тема League of Legends, і, чесно кажучи, в цьому наша провина, адже ми не встигли адаптуватися. Ці покращення — лише перший крок із багатьох, які ми плануємо впровадити, щоб не дати іншим гравцям псувати вам гру і витрачати ваш час.

Ми не будемо детально розповідати, що саме шукає система, бо не хочемо розкривати всі карти, але ми розширили автоматичні методи виявлення тролінгу та шкідливої поведінки (і ні, бігати по базі не означає, що ти не АФК).
Оновлена система враховує не лише ті дії, які безпосередньо призводять до поразки, а й ті, що просто роблять гру нестерпною. Навіть якщо ви виграєте, важко відчути себе переможцем, якщо весь матч за вами бігав якийсь «диско Нуну», який заважав забирати лісові табори.

В продовж кількох оновлень проводимо тести в реальних іграх, щоб переконатися, що рівень виявлення високий, а кількість хибних спрацьовувань — низька. За отриманими даними, ми очікуємо, що після впровадження нової системи приблизно у 10 разів більше гравців щодня отримуватимуть обґрунтовані блокування за поведінку, яка псує гру, порівняно з тим, як це працює зараз.

Але важливий момент: ми не будемо застосовувати покарання заднім числом до тих гравців, яких система «впіймала» під час тестування, адже в той час ми ще налаштовували її, щоб уникнути хибних покарань.
Після того як ми отримаємо дані за кілька оновлень, ми обов’язково поділимося реальними результатами та розповімо про наступні кроки.

Крім того, коли ви отримаєте повідомлення про успішне покарання гравця за неспортивну поведінку, воно включатиме ім’я порушника, за тим самим принципом, як зараз це працює з повідомленнями про читерів. Ми постійно чуємо від вас, що відчуття, що система працює саме завдяки вашим скаргам дуже важливе. Це зворотний зв’язок, який ми хочемо підтримувати. Тому ми спробуємо додавати ім’я на цьому етапі й подивимось, як воно працюватиме, перш ніж вирішити, чи залишати цей підхід на постійній основі.

25.04 – Оновлення системи Честі

У патчі 25.04 ми повністю оновили систему Честі, щоб вона динамічно змінювалась — зростала або зменшувалась — відповідно до вашої останньої поведінки, а не просто залежала від кількості зіграних ігор. Оновлений рівень Честі залишатиметься з вами постійно й не скидатиметься на початку кожного Сезону. Нові гравці, як і раніше, починатимуть із Честі рівня 3, який ми вважаємо середнім рівнем для гравців із гарною поведінкою.

У попередньому блозі розробників ми згадували, що дві з десяти Гекстекових скринь на Акт будуть прив’язані до “Честі”. Ми також плануємо додати й інші нагороди, пов’язані з рівнем “Честі”, на кшталт додаткового досвіду для бойової перепустки та привілеїв для спілкування, які вже є частиною поточної системи.

Наша мета, з цими змінами, відзначити гравців, які постійно та свідомо показують позитивну поведінку й досягають 4 або 5 рівня “Честі”.

Детальніше про повний список змін, привілеї “Честі” та інше можна дізнатися з офіційної сторінки підтримки.

25.06 – Повернення LP через Vanguard

В оновленні 25.06 ми розширили функціонал Vanguard, щоб повертати LP усім гравцям, які програли гру, в якій було виявлено читера або бота. Якщо це стосується вас, ви отримаєте сповіщення з інформацією про те, коли відбулася гра, скільки LP вам повертають і який у вас буде оновлений ранг (якщо це має значення).

На момент написання цього тексту ці зміни були в грі лише протягом одного оновлення, але за цей час ми вже повернули понад 700 000 несправедливо втрачених LP більш ніж 30 000 гравців і забанили близько 24 000 облікових записів, звинувачених у читерстві.

Довгострокова перспектива

Ми розуміємо, що попереду ще багато роботи, щоб зробити League of Legends по-справжньому позитивним середовищем для всіх. Ми завжди можемо стати кращими, і ми повністю віддані тому, щоб постійно вдосконалювати всі системи, які допомагають нам рухатися в цьому напрямку. Тож ось кілька речей, над якими ми працюємо:

  • True Skill 2: Ми хочемо, щоб кожна гра в League of Legends відбувалася між десятьма рівноцінними за навичками гравцями. Смурфbнг і бустинг — це два способи, якими деякі гравці намагаються обійти нашу систему оцінювання навичок, аби полегшити собі перемогу: граючи на додатковому обліковому записі в нижчих рангах або граючи на обліковці іншої людини. Одним зі способів, як ми можемо дійсно протистояти смурфінгу й бустингу, є система оцінки навичок True Skill 2, яка, ми сподіваємось, дозволить гравцям швидше потрапити на свій справжній рівень гри (зараз ми тестуємо її в нерейтингових чергах). Це означає менше ситуацій, коли гравці «знищують» тих, хто значно слабший. Ми також бачимо кілька інших потенційних переваг True Skill 2. Хоча ми не плануємо впроваджувати її в рейтингові ігри найближчим часом без ґрунтовного тестування, навіть її подальше використання в нерейтингових чергах може допомогти виявляти подібну поведінку й у рейтингу.
  • Нагороди за “Честь“: Система “Честі” — це не тільки про покарання за токсичну поведінку, а й про вдячність тим, хто робить гру кращою. Ми вже робили такі речі, як образи за “Честь”, але тепер хочемо поекспериментувати з новими способами сказати ДЯКУЄМО, крім двох гекстекових скринь на Акт.

Робота в цьому напрямку ніколи не закінчується. Оновлюючи наші системи, ми розуміємо, що деякі гравці будуть намагатися знайти лазівки, щоб продовжувати псувати вам життя. Це наша відповідальність, бути на крок попереду, щоб гра залишалась цікавою для всіх.

Ми обов’язково будемо інформувати вас стосовно прогресу в цьому напрямку через подібні dev-блоги. Дайте нам знати, якщо є якісь моменти, які, на вашу думку, ми могли б покращити.

Як завжди, дякуємо за гру, побачимось в Ущелині Викликачів, і не забувайте надсилати скарги, щоб ми могли забезпечити веселу та безпечну гру для кожного.